Kontakt Online her

Se kurv
Kurv
Kurven er tom
, total: DKK
Heraf fragt & gebyr: DKK
SILVAN Gør-det-selv

Vådrumssikring

Daniel Jensen
#1 Skrevet den 30. september 2009 13:24
Hej forum,
vi har netop overtaget et hus hvor det ene badeværelse mildest talt trænger til en kærlig hånd. Vi har derfor besluttet at istandsætte badeværelset fra ende til anden. I den forbindelse vil jeg lige høre om der mon der nogen herinde der måske kan fortælle mig hvad jeg skal være opmærksom på ift. vådrumsreglementet - og der der nogle vvs opgaver som man ikke selv må udføre?
Jeg er mildest talt lidt nervøs for at pille ved noget som er bedre at overlade til de professionelle.....

Daniel
Anonym
#2 Skrevet den 30. september 2009 20:01
Hvis du kun skifter fliser og sanitet , skal du slet ikke vådrumssikre , selv om det er en god ide,at gøre det , der skal kun vådrumssikres ved større renoveringer , og det er jo en skønssag hvornår den er "stor"

Erling
Anonym
#3 Skrevet den 1. oktober 2009 19:38
Hej Daniel

Hvid du går ind på alfix.dk finder du de regler der er angående renovering af badeværelse. Ellers kan du henvende dig i dit nærmeste Silvan byggemarked når du ved helt konkret hvad du vil igang med.

Skal der laves gulvvarme?
Hvor mange kvardrat meter der skal renoveres?
Skal der sættes glasbyggesten op?

Tegn en skitse så hjælper de dig på vej.

Vh
Claus

Kommentér

Besked:
[Bold] [Italic] [Underline]   [Quote] [Code] [Insert Image] [Create Link]   [Left Justify] [Center Justify] [Right Justify]   [More BBCode Tags]
[Font Color:] [Font Size:]

Gem