Kontakt Online her

Fragt: 0,00
I alt: 0,00
Henter varer...
Fragt: 0,00
I alt: 0,00
Gå til kassen
SILVAN Gør-det-selv
Kontakt os
  • link til facebook
  • link til facebook
  • link til facebook
  • link til facebook
  • link til facebook
Varen er tilføjet din indkøbskurv

Valg af fliser til køkken

Frode
#1 Oprettet: den 7. november 2011 23:07
Mit lille køkken er midt i huset og er ret mørkt. Vil udskifte mine brune fliser 20x20 cm med lyse 10x10 cm lyse fliser. Flisen jeg har fundet har lidt mønstre. Vil det være bedre at vælge en uden mønstre?
Flisen hedder hvid men synes den virker mere som grå.
Køkkenet er i hvidt og med lys bordplade med små mønstre.
Alfix Eksperten
#2 Oprettet: den 9. november 2011 10:02
Johannes Mortensen
hej Frode
Jeg synes sagtens at du kan vælge den lyse flise i 10 x 10 cm.
Du oplyser at der er meget hvidt i dit køkken i forvejen, så flisen vil bryde dette på en pæn måde.
Jeg ved godt at det er vanskeligt at diskuterer farve og design, specielt når man ikke kender resten af rummet, men jeg tror det bliver pænt.

mvh

Johs
Frode
#3 Oprettet: den 9. november 2011 10:53
Hej Johannes

Mange tak for dit svar.
I går var jeg en tur i jeres forretning for at se på fliser.
Ekspedienten synes, jeg skal vælge en hvid i blank 10x30 cm. Han mener den vil få køkkenet til at se større ud, men er det ikke bedst med små fliser til små køkkener og store fliser til store køkkener? Mit er et lille U-formet køkken på kun 2,40 cm på den langde led og 1,40 cm på de to andre vægge. Mine køkkelåger er ikke højglans hvid - kun almindelig hvid, så er det ikke bedst med matte fliser?

Så nogle 10x10 cm i hvid mat (kan også fåes som blanke) De er ikke rustikke, som dem jeg først henviser til.

Hvilke fliser vil du mene er bedst og hvilke ville du evt. selv vælge til et lille køkken?

Venlig hilsen
Frode

Alfix Eksperten
#4 Oprettet: den 11. november 2011 08:47
Johannes Mortensen
hej Frode

Små fliser i små rum er en myte, man kan sagtens anvende 30 x 60 fliser dit køkken. Om det skal være blanke eller matte fliser i forhold til lågerne er bedst at bedømme på stedet. Prøv om du kan låne nogle fliseprøver med hjem og se dem i den rette sammenhæng.
Har haft lidt probler med elektrinikken, men håber du kan se min kommentar.

mvh

Johs

Kommentér

Besked:
[Bold] [Italic] [Underline]   [Quote] [Code] [Insert Image] [Create Link]   [Left Justify] [Center Justify] [Right Justify]   [More BBCode Tags]
[Font Color:] [Font Size:]

Vedhæft billede
Vedhæft billede
Vedhæft billede
Gem