Kontakt Online her

Fragt: 0,00
I alt: 0,00
Henter varer...
Fragt: 0,00
I alt: 0,00
Gå til kassen
SILVAN Gør-det-selv
Kontakt os
  • link til facebook
  • link til facebook
  • link til facebook
  • link til facebook
  • link til facebook
Varen er tilføjet din indkøbskurv

Maling af trævægge i baderum

RHammer
#1 Oprettet: den 20. januar 2012 13:49
Jeg har købt et hus, hvor der på badeværelserne er hvide klinker på gulvet, men mørkt træ på væggene. Nu vil jeg gerne male træet hvidt, men hvordan gør jeg, og hvilken maling skal jeg bruge, når det bl.a. er i bruser og i nærheden af vask?
Anonym
#2 Oprettet: den 21. januar 2012 12:31
Jeg vil starte med at slibe alt fugt og vandudsat trævrk med rystepudser eller lignende. Få vejledning i byggemarkedet eller malerbutik om hvilken grundmaling der går bedst sammen med vådrumsmaling. Træ det arbejde og hvis det er profilbrædder med fer og not vil du opleve at i vinterperioden med tør luft at træet svinder ind og der kan ses bart træ i samlingerne selv om de var helt dækket med maling da du lavede arbejdet. Vær opmærksom på der er to slags vandbaseret maling til våde rum, du skal selvfølgelig have den der kan tåle mest vand. Jeg ville nok fjerne alt træværk og sætte plader til vådrum op så råd og svamp ikke bliver muligt.Mon ikke hvis man tørrer op efter bad hver gang og lufter godt ud at malet trævægge kan bruges permanent...bliver der sorte skjolder er det ikke gode tegn
Dyrup Eksperten
#3 Oprettet: den 25. januar 2012 13:58
Kim Olesen
Hej RHammer

1.) Sørg for en god afvaskning og afkalkning med grundrens og eddikesyre 32 %
2.) Påfør 2 x Dyrups spærregrunder for vandopløslige farvegemmenslag
3.) Påfør Dyrups Dekstrem køkken og bad i pågældne nuance

Med venlig hilsen
Kim Clausen
Teknisk service
Dyrup

Kommentér

Besked:
[Bold] [Italic] [Underline]   [Quote] [Code] [Insert Image] [Create Link]   [Left Justify] [Center Justify] [Right Justify]   [More BBCode Tags]
[Font Color:] [Font Size:]

Vedhæft billede
Vedhæft billede
Vedhæft billede
Gem