Kontakt Online her

Se kurv
Kurv
Kurven er tom
, total: DKK
Heraf fragt & gebyr: DKK
SILVAN Gør-det-selv

Maling af metal vægvanger og hyldeknægte

Dorte Sørensen
#1 Skrevet den 13. juli 2010 13:28
Hvordan gør jeg følgende så det holder bedst mulig og så det ser godt ud og holder godt.
Ønsker i et rum guld/messingfarvede vægvanger og hyldeknægte, og da det er en hel del jeg skal bruge, søger jeg råd for at få et godt resultat.
Jeg skal bruge ca. 10/14 vægvanger a 2 m og 2 a 42 cm, og ca 25/40 hyldeknægte.
De vil være MEGET synlige, så jeg ønsker et godt resultat.
For nogle år siden "prøvede jeg mig frem" med forskellige metalmalinger på dåse, og selvom jeg slev og afvaskede dem inden maling, var resultatet ikke sådan helt super.
Jeg overvejer derfor at gå til proff. for at få dem lavet, men da jeg har adgang til et ok rum/værksted, ville jeg jo "som sædvanlig" helst gøre det selv.
Det er Rack systemet jeg tænker på.
MVH og tak for svar
Dorte Randers

Kuno Bonne, Handyman
#2 Skrevet den 14. juli 2010 15:43
Hej,

Guld på spray er p.t. det stærkeste produkt der er tilgængeligt til private forbrugere. Der findes dog stærkere sager, men så skal du forbi en automaler - og så findes det ikke bedre... med mindre du får sagerne udført i messing naturligvis ;o)

Mvh
Kuno Bonne
www.handyman.dk
Preben Christensen
#3 Skrevet den 17. juli 2010 19:52
Sørg for at alt hvad du maler er slebet jævnt og glat du skriver om det er metal du kan bruge Silvans spraylakker til denne slags, dog vil jeg foreslå en grunder først som skal sprayes helt jævnt og dække det du maler, derefter kan du bruge Guld sprayen den giver en fantastisk look men husk altid at overholde det der står på dåserne og skal det males på et godt ventileret sted ja så er det enten udenfor i stille vejr eller i dit værkstedsrum med god udluftning

Held og lykke med dit projekt det er slet ikke så svært at lave pænt som mange tror

Kommentér

Besked:
[Bold] [Italic] [Underline]   [Quote] [Code] [Insert Image] [Create Link]   [Left Justify] [Center Justify] [Right Justify]   [More BBCode Tags]
[Font Color:] [Font Size:]

Gem