Skulle en vare ikke leve op til dine forventninger, eller måske gå i stykker inden for to år, er du naturligvis velkommen til at reklamere. I Danmark har du altid to års reklamationsret. Du kan altså klage over fejl og mangler ved en vare inden for de første to år efter køb. Ved varer købt på silvan.dk kan du både reklamere til vores kundeservice, eller tage varen med i din lokale Silvan og reklamere der.

Når du modtager, eller har modtaget, varen fra din ordre på silvan.dk, er det vigtigt, at du tjekker emballagen og varen for evt. skader så hurtigt som muligt. Skulle der være sket en synlig skade på emballagen eller på varen, er det vigtigt, at du tager billeder af skaden på emballagen, allerede inden du pakker ordren op. Tag også billeder af den defekte vare. Anmeld skaden til os hurtigst muligt. På den måde kan vi hurtigt tage hånd om din klage og få løst sagen på bedste vis.

En reklamation skal ske ved at udfylde nedenstående formular.

Vil du vide mere om din reklamationsret, kan du læse mere under vores handelsbetingelser.

Send os en besked

Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for 3 hverdage.

Henvendelser vedrørende annullering af ordrer, der er afsendt fra vores eget lager eller direkte fra en af vores leverandører, bedes rettes telefonisk på 82 52 82 52.

Ved annullering af en Click&Collect-ordre henvises du til at udfylde formularen nedenfor.

Bemærk venligst, at en anmodning om annullering af en ordre først anses for gennemført, når den er bekræftet af den relevante afsender.