Kundeservice

Åbent hverdage 09-17 og weekend 09-16

Vi oplever i øjeblikket ekstra stor travlhed, og der kan derfor, beklageligvis, forventes længere svartid på tlf./mails til kundeservice end normalt.

Du modtager en SMS/Mail så snart din Click & Collect ordre er klar til afhentning.

Ved yderligere spørgsmål angående status på din Click & Collect ordre skal du ringe direkte til den Silvan butik, hvor du har placeret ordren i (alle telefonnumre findes under ”find butik”)

…

FAQ

  • Hvor finder du Silvans åbningstider og kontaktoplysninger?

    Du kan finde åbningstider og kontaktoplysninger på din lokale Silvan, hvor du kan komme i kontakt med vores dygtige medarbejdere i hele åbningstiden.

  • Hvordan annullerer du din online ordre?

    Da ordrer sendes direkte til vores lager efter bestilling, kan det være svært at nå at stoppe den. Men giv os et kald på 82528252 eller send meget gerne en mail til [email protected] med dit webordrenummer, og så vil vi gøre alt, hvad vi kan for at stoppe den.

  • Hvordan reklamerer du over en vare?

    Vi anbefaler, som udgangspunkt, at du tager din defekte vare med ned i din lokale Silvan og laver en reklamation derigennem. Ved reklamationer på online køb, kan du lave en reklamation ved at sende en mail til [email protected] med dit webordrenummer og en beskrivelse af varen.

  • Hvordan låner du en trailer?

    Det kan du gøre på to måder. Du kan enten møde op i din lokale Silvan for at låne en trailer, det forudsætter dog, at der er en ledig trailer på netop det tidspunkt. Du kan også reservere en trailer online, hvor du også kan læse mere om betingelserne. Så er du sikker på, at der er en ledig trailer, når du har brug for det.

  • Hvorfor kan du ikke komme igennem til butikken på telefonen?

    Ved travlhed i butikkerne kan det være svært at komme igennem på telefonen. Det skyldes, at medarbejderne har travlt med at betjene kunderne i butikken. Du er dog meget velkommen til at kontakte kundeservice på [email protected] eller tlf.: 82528252, da vi ofte kan hjælpe dig et godt stykke af vejen. 

  • Hvem skal du kontakte, hvis du har spørgsmål til Click & Collect?

    Ved spørgsmål angående Click & Collect ordrer kan du enten ringe direkte til den Silvan butik, hvor du har placeret ordren. Du er også meget velkommen til at kontakte kundeservice på [email protected] eller tlf.: 82528252. 

  • Hvordan lejer du værktøj og maskiner?

    Du kan leje og reservere værktøj og maskiner her. Du kan også tage direkte ned i butikken og leje produkterne derfra. Det forudsætter dog, at de ikke er udlejet i forvejen.

  • Kan du få en erhvervskonto i Silvan?

    Ja, i Silvan kan du oprette en Proff-konto, hvor du kan få op til 10% bonus ved køb samt 15 dags rentefri kredit. Og du kan derudover handle på EAN nummer, hvis du opretter en Proff-konto.