Kundeservice

Åbent hverdage: 9-17, lørdag/søndag/helligdage: 9-16
Svartiden på mail er op til 5 hverdage.

I Silvan følger vi hele tiden med i Sundhedsstyrelsens seneste anbefalinger omkring forebyggelse af smittespredning af COVID-19.

Du kan kontakte os på telefonnummer: 8252 8252

Vi pakker dine varer uden for vores normale åbningstid for at reducere risikoen for smittespredning. Din bestilling er derfor klar til afhentning inden for 24 timer.

  • Bestillinger foretaget inden kl. 8.00 kan afhentes senere samme dag. 
  • Bestilling foretaget efter kl. 8.00 er klar til afhentning næste dag. 

Bemærk: Du modtager en sms eller mail fra os når din bestilling er klar til afhentning.

Har du brug for hjælp, er du altid mere end velkommen til at kontakte os. Vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål om alt fra varer til priser, leveringstider og lignende.

Har du spørgsmål til en webordre? Kontakt os på mail: [email protected]. Du kan forvente svar indenfor 1 hverdag. Ved webordrer - Husk at oplyse ordrenummer.
…

FAQ

  • 🏬

    Hvor finder jeg Silvans åbningstider og kontaktoplysninger?

    Du kan finde åbningstider og kontaktoplysninger på din lokale Silvan, hvor du kan komme i kontakt med vores dygtige medarbejdere i hele åbningstiden.

  • 📩

    Hvordan annullerer jeg min online ordre?

    Da ordrer sendes direkte til vores lager efter bestilling, kan det være svært at nå at stoppe den. Men send meget gerne en mail til [email protected] med dit webordrenummer, og så vil vi gøre alt, hvad vi kan for at stoppe den.

  • Hvordan reklamerer jeg over en vare?

    Vi anbefaler, som udgangspunkt, at du tager din defekte vare med ned i din lokale Silvan og laver en reklamation derigennem. Ved reklamationer på online køb, kan du lave en reklamation ved at sende en mail til [email protected] med dit webordrenummer og en beskrivelse af varen.

  • 🚚

    Kan jeg låne en trailer?

    Det kan du gøre på to måder. Du kan enten møde op i din lokale Silvan for at låne en trailer, det forudsætter dog, at der er en ledig trailer på netop det tidspunkt. Du kan også reservere en trailer online, hvor du også kan læse mere om betingelserne. Så er du sikker på, at der er en ledig trailer, når du har brug for det.

  • 📞

    Hvorfor kan jeg ikke komme igennem til butikken på telefonen?

    Ved travlhed i butikkerne kan det være svært at komme igennem på telefonen. Det skyldes, at medarbejderne har travlt med at betjene kunderne i butikken. Du er dog meget velkommen til at kontakte kundeservice på mail [email protected] eller på telefon 8252 8252, da vi ofte kan hjælpe dig et godt stykke af vejen. 

  • Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål til Click & Collect?

    Ved spørgsmål angående Click & Collect ordrer kan du enten ringe direkte til den Silvan butik, hvor du har placeret ordren i. Du er også meget velkommen til at kontakte kundeservice på mail [email protected] eller på telefon 8252 8252. 

  • 🛠

    Hvordan lejer jeg værktøj og maskiner?

    Du kan leje og reservere værktøj og maskiner. Du kan også tage direkte ned i butikken og leje produkterne derfra. Det forudsætter dog, at de ikke er udlejet i forvejen.

  • 👷

    Kan jeg få en erhvervskonto i Silvan?

    Ja, i Silvan kan du oprette en Proff-konto, hvor du kan få op til 10% bonus ved køb samt 15 dags rentefri kredit. Og du kan derudover handle på EAN nummer, hvis du opretter en Proff-konto.