Click & Collect

Få det bedste fra begge verdener med Silvans Click & Collect service. Bestil online og afhent dine pakkede varer i din lokale Silvan. Det er en oplagt mulighed, hvis du vil have mest muligt ud af din tid. Så snart du har færdiggjort din ordre, modtager din valgte butik den. Herefter pakker butikken din ordre og du får en SMS eller mail så snart den er klar.   

Du kan forvente, at din Click & Collect ordre er klar til afhentning inden for 3 timer i butikkens åbningstid.

Bemærk: Du modtager en sms eller mail fra os når din bestilling er klar til afhentning.


Sådan gør du:

  1. Find dine varer på silvan.dk
  2. Læg varerne i kurven via den blå ”Afhent i butik” knap
  3. Vælg hvilket varehus du ønsker at afhente varen i – bemærk, at kun butikker med varen på lager fremgår på listen
  4. Gå til ”Kassen” og gennemfør resten af betalingsforløbet som normalt, hvor du indtaster dine oplysninger
  5. Du får besked hurtigst muligt og senest indenfor 24 timer via SMS eller mail, når dine varer er klar til afhentning
  6. Afhent dine varer i vareudleveringen i den valgte Silvan butik indenfor 4 dage
  7. Husk at medbringe din kvittering på mail eller SMS

Hvorfor kan jeg ikke vælge Click & Collect på alle varer?

For at du kan vælge "Afhent i butik" skal varen være på lager i vores butikker. Der findes varer på hjemmesiden, som kun kan bestilles online. Disse varer kan som oftest også bestilles til din lokale Silvan, det kræver blot et besøg i butikken. Det kan naturligvis også forekomme, at en specifik vare er udsolgt i netop dit varhus, hvorfor du ikke kan lave en Click & Collect på den. Som oftest vil en vare komme på lager igen efter lidt tid. Og hvis det haster en smule, du er altid velkommen til at kontakte din lokale Silvan for at få nærmere besked om, hvornår varen er på lager igen. 

Hvordan annullerer jeg en Click & Collect?

Hvis du har fortrudt dit køb, og endnu ikke afhentet dine varer, kan du naturligvis annullere din ordre. Du skal blot sende en mail til [email protected], hvor du oplyser dit webordrenummer og den butik du har bestilt ordren i. Så sørger vi for, at butikken annullerer din ordre. Og skulle du være lidt sen på den, og din ordre er klar til afhentning og pengene er trukket, klarer vi naturligvis også den. Når vi modtager din mail om annullering, kontakter vi butikken og får lagt dine varer på plads igen og du får refunderet det fulde beløb. Har du afhentet din ordre? Hvis du allerede har afhentet din ordre og fået den hjem, kan du stadig godt returnere den. Varen skal naturligvis være i ubrudt emballage og ubrugt stand. Så tager du blot din vare med ind i din lokale Silvan, medbringer din faktura på mail, og returnerer varen.

Har du brug for hjælp?

Skulle du have brug for hjælp til din Click & Collect bestilling er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, eller ringe direkte til din lokale Silvan. Vi står altid klar til at hjælpe og guide dig, så du kan komme helt i mål med dit køb.