PRESSEMEDDELELSE 29. marts 2021 ‒ Aarhus, Danmark

Silvan har med succes åbnet ny bybutik i Aarhus

Silvan har med succes åbnet sin første bybutik i Aarhus med et unikt nyt butikskoncept beliggende på Silkeborgvej 39.
Butikken er den første butik af sin slags, og den tilbyder en helt ny kundeoplevelse.

Silvan er fast besluttet på at skabe en unik og bekvem shoppingoplevelse for sine kunder. Den nye butik understreger dette engagement med en klar og struktureret produktplacering kombineret med en bred vifte af servicetilbud.

De ca. 900 kvadratmeter indeholder produkter i alle kategorier til gør-det-selv-kunderne ‒ med særlig vægt på bæredygtighed og de varer, som byens borgere typisk efterspørger. På grund af implementeringen af et nyt placeringssystem kan kunderne nemt søge efter produkter på Silvans hjemmeside og herefter hurtigt og nemt finde dem på hylderne i butikken. Selvfølgelig kan kunderne også bruge den praktiske ’Click&Collect’-funktion på hjemmesiden.

Udover det unikke produktsortiment tilbyder Silvan forskellige services, blandt andet farvetoning, værktøjsudlejning, savværk, nøgleservice og pakkeshop. For at gøre kundens transport nemmere, kan kunderne også gratis leje trailere eller elektriske ladcykler. Der er også adskillige parkeringspladser samt to ladestationer til elbiler på adressen.

Find mere information om Silvans produkter og tjenester på
www.silvan.dk.

Mette Riggelsen, Head of Instore Development i Silvan: "Efter flere måneders hårdt arbejde er vi stolte af at kunne fortælle, at åbningen af den nye bybutik har været en succes. Det er enormt spændende at se, hvordan det nye koncept bliver modtaget af vores kunder. Vi byder også vores 10 nye medarbejdere velkommen og er taknemmelige for alt det hårde arbejde, som alle vores medarbejdere har lagt i projektet. Og vi vil også gerne sende vores taknemmelighed ud til vores udlejer Olaf de Linde."

Den nye butik ligger på Silkeborgvej 39 i Aarhus. Butikken er åben fra kl. 9.00 til 19.00 mandag til søndag.

Om Silvan

Silvan er en af Danmarks førende gør-det-selv-detailkæder med branchens højeste brand awareness. Silvan forhandler primært til private kunder i deres 42 butikker og webshop i Danmark. Silvans butikker er placeret både i byerne og i forstæderne. Produktsortimentet byder både på traditionelle gør-det-selv-produkter såsom byggematerialer og haveudstyr, men også interiør og Smart Home-produkter. I de seneste år har kæden, som en integreret del af dens værdisæt, fokuseret mere og mere på kundekomfort og kundeservice, bl.a. gennem udvidelsen af services såsom savværk, farvetoning, gratis leje af cykler og trailere, værktøjsleje, nøgle- og pakkeservices, m.m.

Kontakt for at få flere oplysninger:

Pressekontakt: [email protected]

Hjemmeside: www.silvan.dk